Miñorto's Parish

Miñorto's Parish
ou Parroquia de Miñortos, coma quen dí

20 mayo 2007

A lei da máxima puñeta

Prometínvos unhas fotos de Miñortos que ainda non colghei. Diredes:¿e cómo tes tempo de colghar todas esas?. É a lei de Murfi, creo eu. Pero teño excusa: estou de niñera na casa de Anita (esa mosa de blanco que vedes á dereita), que ten interné e unha morea de fotos no pc que saca Carolo, o seu mozo. Carolo é un artista. Un fotógrafo que traballa na sombra. Téntame pillar tamén as fotos tan boas que saca de calquera cousa. Pero como poden cheghar a valer cartos, paréseme moi arriesghado. Pediréille alghunha para que as vexades (por serto, ten imitadores e todo, Chus está tratando de copiarlle o estilo, jaja).
Bueno, ó que iba. Cando teño interné non teño as fotos de Miñortos á man. E cando teño as fotos non teño interné. Xa vedes. Cólghovolas pronto, prométoo (mmm ainda que estamos en campaña electoral esta promesa cumplirase, dígovolo eu, que non milito en ningún partido).

No hay comentarios: