Miñorto's Parish

Miñorto's Parish
ou Parroquia de Miñortos, coma quen dí

29 octubre 2007

Para o meu querido anónimo de Miñortos

Querido/a visitante anónimo/a: vai sendo hora de que te identifiques, ¿non cres?. Sobre todo porque case escribes máis ca min no blog de Miñortos (ver comentarios). Dado que tamén es de Miñortos e presentas un punto de vista diferente ó meu, ¿non che parecería enriquecedor para todos quita-la máscara e opinar e dar a coñecer a túa Parroquia con nome e apelidos?. Non sei se son progre ou qué é o que son. O único que me encanta é poder exercer a miña liberdade de expresión publicamente, non dende ningunha sombra escura nin detrás da saia de ninguén. Por certo, Vanesa é a miña irmá. Eu son María.
Se te identificaras como é debido mandaríache un abrazo, un saúdo ou algo así. De momento só che pediría que gardaras o resentimento, que é malo para a túa integridade emocional e, por ende, para a túa saúde física.

PD. O comentario da discordia que me levou a escribir esta entrada podédelo ler na entrada "Por fin, por fin!!" do 23 de maio

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Sinto moito Maria, pero e ijual, todo o que dixen e a pura verda o que pasa e que nadie se atreve a decilo.
A sinceridade aqui neste pueblo brilla pola a sua ausencia, sejuro que cando comentes con tua irma xa me coñece o instante pero tanto da , como din por aqui "As pamplinas xustas" as cousas hay que chamarlles polo seu nome.
Sinto na alma equivocarme de persona,mira a donde se pode chegar buscando a data de construccion da Iglesia de miñortos.
Sinto pero non podo desir nada amable da xente (salvo contadas excepcions)de Miñortos, tamen che digo que non e odio, non odio a nadie hasta ahora; demostraronme a maioria deles que non se pode confiar neles

Anónimo dijo...

Enhoraboa polo blogg, esta de pm, e ti eres unha bellisima persona en todos os sentidos, coñezoche desde pequeniña a ti e a tua familia.
Ijual me deixei levar pola carraxe pero xa sabes o que din "o jato escaldado hasta da auga escapa".A miña identidade revelareina pero hasta ahora non e procedente, ti o dixestes tamen ten que haber un contrapunto non?

Meripousita dijo...

Desculpas aceptadas.

mimeconmigo dijo...

non se me publicou o comentario de antes creo. son vanesa, a q se ten q enterar de q o veran acabou...
non entendo moi ben o proposito do teu primeiro comentario, anonimo, pareseme q o fas para lusirte de q sabes andar en internet ou aljo porq foi un pouco asi como di o refran "como te llamas? manzanas traigo". maria fai unha conha, clarisima aos ollos de calquera, q e chamarlle industria a fabrica e vas ti e fas todo ese discurso de explotacion e ideoloxia politica, etc etc.non descubras a tua identidade porq se eres aljen a quen lle quero ben voume sentir mal de me rir de ti!
vanesinha desde o meridiano 0

elunicopiny dijo...

Hola q tal!
Isto recordame os foros da páxina web da miña aldea. Esta quente o asuntiño, e é q é moi fácil falar cando un non e nadie.
Pero bueno anónimo, non mo tomes a mal, que o meu é unha opinión dende o máis profundo dos respetos.
Pero creo que o que fas é como botar un peido e disimular, unha guarrada. Xa dí a sabedoría popular que o feito peito e que cada un e exclavo das suas palabras. Así que eu, recomendaiache un pouquiño máis de responsabilidade o falar.
Noutro ambito, creo que calquera que coñeza a idiosincrasia anacrónica (como diría Maquinavaja) de Galicia, saberá o q é Miñortos; e aínda máis a súa bisbarra.
Xa por último, para despedirme decirlle a María que fai moi ben en querer e aceptar, dende unha realidade o máis obxetiva posible d onde ven. Porque esa é a única forma de saber por onde un transita e a onde quer chegar; e non o digo eu:

Debemos considerar el estado presente del universo como una consecuencia de su estado previo y como la causa del estado que seguirá.

Laplace.

elunicopiny dijo...

Por cierto, esqueciame presentarme. Non nos coñecemos moito María, pero vouche dar duas pistas para que sepas quen son:
1º Montse deume a túa tesina para entender o fin do traballo que Jose e máis eu levabamos a cabo no laboratorio.
2º A quen realmente coñezo e a Nacho, que é co que fun a pedir aquel posto de neuropsicologo no CHUS.
Unha aperta

Meripousita dijo...

Moitas ghrasias a todos polos vosos comentarios.

Anónimo dijo...

Dedicado a elunicopy
Non me fai falla ocultarme porque si viviras en Miñortos coñeceriasme perfectamente porque este e un blog dedicado a Miñortos non?.
Nunca se xulga a xente sin coñecela de nada e menos polo que din outros, o da "guarrada" sobraba.
Se viviras donde vivo eu coñecerias como e a xente en realidade, non na fantasia na que viven e seguro que non falarias asi.Nascin en Miñortos e son de miñortos non te equivoques.Ven vivir aqui dia tras dia e xa veras que festa, a ruindad da xente so se sabe a donde chega cando a sufres na tua carne.
Non teño carreira coma moitos dos que falan aqui pero teño cerebro que e mais importante, termino con esta perla da miña cosecha e hasta outra.
"Que facil e falar dos lobos cando non se teñen diante"

Anónimo dijo...

Creo que xa me disculpei con tua irma o suficiente, ou hasta que chegei non tiñades a nadie a quen atacar, o que dixen e a pura verda, ou non? .Esto non e para expresar opinions?,sei mais de Miñortos ca maioria dos que escriben aqui porque vivo todos os dias aqui,o do veran era unha frase feita, non te piques, lee o que poñen sobre min xa veras pero seguirei falando hasta que a dona do blogg me dija o contrario,sempre baixo o meu punto de vista de Miñortes .
saludo a Maria e a Vanessa do fañon, son duas estupendas mulleres aunque non pensamos o mismo menos mal.

Anónimo dijo...

O ultimo comentario e respondendo o que dixo vanessa, non quero malos entedidos de nadie.
Saudos Maria

Meripousita dijo...

Trankilos todos, que este é un blog global e aberto. Que opine todo o mundo. Non vos pelear e aportade material, que así enchémo-lo blog de fotos e historias interesantes.

mimeconmigo dijo...

q escandalo! a ver, ninguen di aki q non saibas nada de minhuertos hombre! jajaja. pero tampouco importa demasiado a vision nejra e nejativa q tes. a min non, nin a tua opinion nin nada, solo me importa saber quen eres e non por cotilla senon porq o teu primeiro comentario ia para min e justame saber quen e o meu interlocutor.
por outra banda, por moito q ti vivas en minhortos e nos non non che da dereito a pensar q a tua vision do lughar e mais aproximada ca nosa...cada un de nos veo sejun as suas vivensias. se as tuas son unha ruina e normal esa amarjura ao falares, as minhas non son amarjas, non me importa moito a vida de moita xente q vive ali, non lle afecta para nada directamente a minha vida nin ao meu desenvolvemento asi q x q teria eu q fiarme do teu punto de vista? tenho 5 sentidos q me comunican ca realidade exterior e deles e dos q me fio, non dunha persoa q por durmir en minhortos cre q ten toda a potestade para falar como se do seu dono se tratase.
o da carreira, aaaaay q mal fai eso na galiza profunda, ainda estamos con esas: eu non terei carreira pero...
pero q? eu tamen tenho serebro, e maria, e a persoa esta q escribeu q non me acordo do nickname (sera q non tenho serebro?).x q as personas q desidiron non estudiar e faser outras cousas tan validas como ir a universidade sempre son as primeiras en sacar ese tema e empesando presisamente con esa frase??
se vos fai sentir mal vou botar mais lenha ao lume, imos 2-1 eu tenho carreira e serebro, ti solo o sejundo.jajaja
sinto moito o tono do comentario pero ata q non te descubras eu non me vou portar millor, para eso tenho fama de mala, maleducada, contestona, etc en minhortos
Vanesinha desde milton keynes con un tempo de envidia!!

Anónimo dijo...

Claro que no sei todo de Miñortos pero xa sabes como corren as notisias nas aldeas,o que sei eu e que ti non vives aqui e por moitas vivencias que teñas ou que che conten, non e o mismo.
Ruina dilo ti desde a ignorancia( ojo,non e un insulto), as miñas vivencias por moi malas que sean segun ti,descoñecelas por completo, e as tuas non me interesan como sean.Non pensaras que por 4 verdades que dixen das que a maioria estan de volta e media pero justanos aparentar, xa o sabes todo de min.
Eu non son o o dono de Miñortos, eu so dixen o que vexo todos os dias, ahora que aljunha xente justalle vivir nunha fantasia , de acuerdo.
Non hay ningun lume , fixestelo ti,volvo a repetir , eu so dixen o que vexo todos os dias; que non estas de acuerdo ,moi ben, para eso e o blog.
O da carreira ijual foi un comentario feo ,sinto quen se sentira ofendido,ti tampouco me botas flores "imos 2-1 eu tenho carreira e serebro, ti solo o sejundo.jajaja", disque non se pode ter todo.
Se hay personas que din eso de ti , entonces non e tan idilico o paraiso como pintan,Non dijo que sea todo o inferno pero o ceo empesa no Xunteiros